Gå till innehåll

Sökes bra program liknande Nero Home


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

Jag hr fått ett tvkort så jag kan se de markbundna kanalerna på datorn men nu funderar jag om ni kan rekommendera ett program så jag kan se dom ... typ med nero , Men vill inte ha nero...

Måste finnas fler program som har den tjänsten så det kan ta in kanalerna i datorn så man kan se dom

Har Vista lite så den är borttagen den som finns orginal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

jag kör själv Vista mediacenter, funkar bara bra, men jag funderar själv på att testa MediaPortal som verkar vara"poppis"men också lite krävade, en hel del pillande innan man är igång, kan tyvärr inte ge nått utlåtande än om den.

http://www.team-mediaportal.com/download.html

http://wiki.team-mediaportal.com/Country_S...rmations/Sweden

mvh boxxen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Power Cinema funkar alltid. Själv har jag haft problem att få mitt Tv-kort att funka i Media Center... Power Cinema har alltid tagit emot kortet. I Vista måste du använda ver 5, annars funkar ver 4 bäst i XP (inte så resurskrävande)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Mediaportal fimme rinte mitt kort

Provar Mannemans förslag

Har ett AVerMedia AVerTv Studio 303 kort om det kan vara till hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får testa det. Jag vet att mitt tv-kort har dåligt stöd hos Microsoft även om drivisarna tillhandahålls. Powercinema har alltid funkat.

Finns bra trialversion att tanka hem... svårt att hitta "oäkta" versioner på nätet. Själv fick jag Version 4 med en dator och uppgraderade till ver 5 för någon hundralapp. Helt klart värt det.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...