Majsan83 Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Hej! Jag har en fråga angående mobilt bredband: jag har 7,2 mbit/s för 199:-/månaden. När det gäller obegränsad datamängd,kan jag då tex ladda ner låtar,se på filmer osv utan att behöva betala mer än 199:-/månaden? Eller finns det någon begränsning? Någon som har mobilt bredband med Tre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Hej!Jag har en fråga angående mobilt bredband: jag har 7,2 mbit/s för 199:-/månaden. När det gäller obegränsad datamängd,kan jag då tex ladda ner låtar,se på filmer osv utan att behöva betala mer än 199:-/månaden? Eller finns det någon begränsning? Någon som har mobilt bredband med Tre? Yup bara att köra Är det verkligen obegränsad dataförbrukning med 3Bredband 3,6 Mbit/s?Svar: Ja. Vi kommer aldrig att ta mer betalt oavsett hur mycket man förbrukar. Vi förbehåller oss rätten att skydda oss mot extrem användning som på ett mkt kraftigt sätt skiljer sig från genomsnittet eller annat missbruk som orsakar 3 eller dess kunder skada genom att överväga att begränsa hastigheten. I dessa fall kommer vi att informera kunden. http://www.tre.se/templates/FullSizePageEm...?id=31166 > Vanliga frågor Man kan då sätta en "toktankare" på "svältfart" om man tycker att det börjar bli extrema mängder. Sedan kan det vara någons "infekterade" burk full med trojaner som gör hyss... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts