Gå till innehåll

krilleric64

Medlem
  • Innehållsantal

    4
  • Gick med

  • Besökte senast

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

krilleric64's Achievements

  1. Vet inte vad som hänt men nu funkar allt som vanligt
  2. Ansluten med router. ’Det var Vuze nätverkstest
  3. Har iPhone/iPad. Vet tyvärr inte om det gjorts några uppdateringar på min routern så allt detta är ett mysterium som kanske aldrig blir löst. När jag kör nätverkstest så är det mkt failed UDP outbound failed TCP port 6881 inbound failed NAT test failed Sen är det massa annat som failed oxå, vissa har dock varit succesful, men det är flera röda än gröna🙁
  4. Hej Ser att dom flesta inläggen om Vuze är 10 år eller äldre men jag hoppas ngn kan hjälpa mig Vuze har fungerat felfritt sen jag började använda det för flera år sedan. Men helt plötsligt för 2 veckor sedan så slutade det att fungera. Eftersom jag inte har gjort några ändringar i inställningarna så förstår jag inte vad som hänt. Jag vet inget om sånt här men jag googlade och hittade att man kunde använda sig av proxies så jag hittade en lista med olika och jag testade olika i inställningarna men det gjorde ingen nytta så jag ändrade tillbaka till originalinställningarna. Har installerat om den, jag har kollat att brandväggen tillåter den, jag har t.o.m stängt av brandväggen för att kolla om det skulle hända ngt, men nada inget funkar. Har även installerat utorrent för att kolla om den skulle funka men det var likadant där....inget händer. Så vad kan jag göra för att testa vad det är som plötsligt hänt? Tacksam för all hjälp Krister
×
×
  • Skapa nytt...