Jump to content

Recommended Posts

Posted

När jag kollar i "Lägg till eller ta bort program" ser jag att Adobe Flash Player har ett litet rött kryss uppe i  höger sida på dess symbol! Betyder det att det inte är korrekt installerat och således inte fungerar som det ska? Vad kan man isf göra åt det? Har installerat om,men det ser likadant ut ändå!

Har Win XP pro SP2 och IE8 beta...

Posted

Nejdå, det ser ut så för mig med, och Adobe Flash Player fungerar som det ska.

Krysset i ikonen, betyder nog mer i detta fallet att "ta bort" d v s avinstallera. "Sjuk" design enligt min mening, eftersom man redan är i "Lägg till/Ta bort program" :o

Om du går till:

C:WINDOWSsystem32MacromedFlash så ser du att filen "Adobe® Flash® Player ActiveX Installer" ser precis ut så, med ett kryss i övre högra hörnet.

Posted
Nejdå, det ser ut så för mig med, och Adobe Flash Player fungerar som det ska.

Krysset i ikonen, betyder nog mer i detta fallet att "ta bort" d v s avinstallera. "Sjuk" design enligt min mening, eftersom man redan är i "Lägg till/Ta bort program" :o

Om du går till:

C:WINDOWSsystem32MacromedFlash så ser du att filen "Adobe® Flash® Player ActiveX Installer" ser precis ut så, med ett kryss i övre högra hörnet.

Jo så är det nog...