spunken Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Hej alla! Finns det något sätt att ändra på uppdateringshastigheten, i rutan när man laddar hem filer med Internet Explorer?? jag vill ha en snabbare uppdatering av nuvarande nedladdningshastighet.. Bifogar en bild på vad jag menar.. det kanske inte är möjligt ens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Ja, om du skaffar snabbare bredband... Hastigheten som anges är nedladdningshastigheten och den kan variera beroende på var du hämtar information eller en fil. Använd bredbandskollen: http://www.bredbandskollen.se/ för att kontrollera din nerladdningshastighet. Om den avviker alltförmycket med din utlovade hastighet, så skall du kontakta din bredbandsleverantör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spunken Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 nja... du läste nog inte mitt inlägg så noga... hehe.. det är inte själva hastigheten jag är ute efter.. (Även om det vore bra med lite mer.... ;D) det är själva uppdateringstiden på siffran som anger hur snabbt man tar hem.. som det är nu uppdaterar den 1ggr i sekunden, jag skulle vilja ha en uppdatering på siffran på tex. 10ggr i sekunden.. det är frågan om det går... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts