Gå till innehåll

Stoppa spam i Outlook 2007?


Recommended Posts

Jag får dagligen, till min sprayadress, spam med indisk(?) text.

Det kommer 2-4st./dygn.

Jag använder outlook 2007 och i det tar jag emot min spraymail. Lägger avsändaren i spärrade avsändare och spammen fortsätter att komma. Hur stoppar ja dessa permanent?

Det står alltid typ"למה לרדוף אחרי הג'וקים. פשוט תיפתרו מהם" med text i rubrikraden om det går att spärra på specifikt sdpråk eller liknande i outlook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde hitta inställningarna för skräpposthanteringen på SprayMail...

Sedan blev ju Spray hackat av VFH (Vuxna förbannade Hackare) för ett tag sedan och användarnamn och lösenord lades ut på nätet till allmän beskådan, så du bör nog överväga att byta till t ex Hotmail.

Det är nog troligen därför du får spam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde hitta inställningarna för skräpposthanteringen på SprayMail...

Sedan blev ju Spray hackat av VFH (Vuxna förbannade Hackare) för ett tag sedan och användarnamn och lösenord lades ut på nätet till allmän beskådan, så du bör nog överväga att byta till t ex Hotmail.

Det är nog troligen därför du får spam.

Sprays spärr är på domännivå, dessa har olika domän var gång och på sprays gratismail är man begränsad till att spärra 50 stycken.

Dessa spam är långt före både det senaste och den förra gången spray blev hackat. Har börjat tröttna på dem nu bara.

Tack för ditt svar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...