ron Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Jag får dagligen, till min sprayadress, spam med indisk(?) text. Det kommer 2-4st./dygn. Jag använder outlook 2007 och i det tar jag emot min spraymail. Lägger avsändaren i spärrade avsändare och spammen fortsätter att komma. Hur stoppar ja dessa permanent? Det står alltid typ"למה לרדוף אחרי הג'וקים. פשוט תיפתרו מהם" med text i rubrikraden om det går att spärra på specifikt sdpråk eller liknande i outlook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Du borde hitta inställningarna för skräpposthanteringen på SprayMail... Sedan blev ju Spray hackat av VFH (Vuxna förbannade Hackare) för ett tag sedan och användarnamn och lösenord lades ut på nätet till allmän beskådan, så du bör nog överväga att byta till t ex Hotmail. Det är nog troligen därför du får spam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 Du borde hitta inställningarna för skräpposthanteringen på SprayMail...Sedan blev ju Spray hackat av VFH (Vuxna förbannade Hackare) för ett tag sedan och användarnamn och lösenord lades ut på nätet till allmän beskådan, så du bör nog överväga att byta till t ex Hotmail. Det är nog troligen därför du får spam. Sprays spärr är på domännivå, dessa har olika domän var gång och på sprays gratismail är man begränsad till att spärra 50 stycken. Dessa spam är långt före både det senaste och den förra gången spray blev hackat. Har börjat tröttna på dem nu bara. Tack för ditt svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts