TCM Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 För ett par månader sedan fick jag problem med Microsoft update. När jag har kört Anpassad Installation och försöker klicka på något i menyn till vänster, så öppnas bara startsidan igen. Svårt att förklara med ord så jag har gjort en liten film Någon som vet vad som är fel? Quote
si3rra Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Prova gå in på "alternativ för administratörer", och välj att inaktivera Microsoft update, och gå tillbaka till att använda Windows update, sedan när du kommer till Windows update välja att byta till microsoft update igen för att kanske få en ominstallation av update kontrollen. Quote
TCM Posted July 16, 2008 Author Posted July 16, 2008 Prova gå in på "alternativ för administratörer", och välj att inaktivera Microsoft update, och gå tillbaka till att använda Windows update, sedan när du kommer till Windows update välja att byta till microsoft update igen för att kanske få en ominstallation av update kontrollen. Tyvärr, det verkar inte funka Quote
Recommended Posts