p079mbw Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Hej, installerade senaste defenderupdaten tidigare idag. Men häpp, så började datorn uppföra sig konstigt vid en ny start senare på em. Lade in minst 111 gadgets (ej önskvärda) på sidpanelen och frös till då och då. Jag gjorde en systemåterställning och därefter har datorn fungerat OK. På min tidigare PC hade jag också problem med Defender, vill inte ha mer nu. Några rekommendationer? Avinstallera Defender och i så fall, ersätta med vadå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Kanske inget svar men vill bara säga att jag aldrig haft problem med defender. Gör du något speciellt med den för jag har bara min på standardinställningar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p079mbw Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 Nix, bara standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts