Phat^Trance Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 är det någon som vet varför alla youtube video stannar efter 3sekunder? jag har testat o tanka ner olika codecs (k-lite megapack) men problemet e fortfarande kvar. Jag kör med firefox. Däremot så fungerar det o titta på videon med safari. tacksam för ett snabbt svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Phat^Trance från swec? Hmm prova uppdatera flash, laddar filmerna endast 3 sekunder eller laddas dem helt? Codecs har du ingen nytta av i dett fall då youtube bara använder flash. edit: Ämnet löst? http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=797862 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phat^Trance Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 japp det e jag antar att det inte finns någon fix för detta så jag antar att det e löst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts