zen-TAO Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Hej. Såg att några snacka i ämnet på "Hanseg"-s inga fler svarta skärmar. Men jag måste bara få undra om det är samma fenomen jag har i mitt Vista Home Basic. Har hållit på med datorer i många år, faktiskt redan sedan en IBM-burk på 80-talet, men egentligen aldrig varit med om att bildskärmen inte går igång "av sig själv", när man startar datorn. På min dator måste jag varje gång klicka med musen ett antal gånger eller knäppa på ett antal tangenter, för att bildskärmen skall gå ingång. Den enda gång som skärmer "tänder" av sig själv är vid uppstart. Detta måste väl ändå vara något fel? Tidigare hade jag problem med en del drivrutiner till skärmen men sedan kom det som uppdatering från Microsoft. Har för övrigt en Asus Vm192s, tror jag den heter. Tack på förhand för alla eventuella svar. Mvh ZeN-tAO... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts