centrino Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 ??? Hej, Har ett problem att mitt Windows XP Service Pack 3 . Inte avslutar programmet komplett utan processen ligger kvar om jag kikar i Aktivitetshanteraren → Processer Vilket blir till slut : Programmet körs redan Himla irriterande att behöva döda processen för att kunna köra programmen normalt. Någon vänlig själ som har en gissning om det finns något att göra ? Tack på förhand Erik Quote
Guest al6 Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Du säger inte vilket program det är? I alla fall så är det inte fel på Windows, utan fel i det där programmet. Finns inget att göra mer än att fixa ny version. Quote
centrino Posted November 2, 2008 Author Posted November 2, 2008 Oh , Jag var nog lite smål med informationen. Men dom programmet som använd är senaste Firefox, Winamp , osv . Nästan alla program stannar i Processen. Några få som avslutar sig helt. Quote
Recommended Posts