Guest Naturguiden Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Jag tänkte vi kunde göra skärmklipp på våra gradantal... med sivprogrammet Jag är mest nöjd med mitt Grafikkortsvärde då det förut ständigt varit 56 Grader men det är det ju inte som ni ser nu... Länk till SIW: http://www.gtopala.com/siw-download.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomorrow Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Bra Narurguiden ! Här kommer mitt skärmklipp på gradtalen i min Fujitsu/Siemens Scaleo P med AMD processor. Och om det bara är du och jag som gillar detta så struntar vi i dom andra. /tomorrow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Låter bra tycker jag även om moderator kan läögga denna diskusionen i Cafét fast jag tycker ju att det handlar om ett program och dess användningsområde och vad man kan göra med det Roligt att veta vad er stat är... vad har du för kylning till cpu:n Tomorrow jag har funderingar att uppgradera min dator kraftigt här framöver Mer minne ny processor funderar på en sådan som din Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomorrow Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 -->vad har du för kylning till cpu:n Tomorrow. Det sitter en fläkt direkt på processoen och några centimeter ifån sitter en 10 x 10 cm stor fläkt som mynnar ut på vänstra sidan av lådan. Mina låga temperaturer kanske beror på att jag inte har så varmt inne. Högst 20 grader. Är lite snål. Det är annat om man bor i lägenhet. /tomorrow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts