Guest Englali Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Jag kan inte ladda ner nånting över huvud taget via u torrent. Det har funkat klockrent tidigare men när jag försöker nu får jag bara upp ett meddelande där det står att det är torrentfel och att sökvägen inte kan hittas. Jag vet att jag är hopplöst otekniskt så all hjälp mottages med största tacksamhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Du har nog kommit till fel Forum!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krutkuk Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 att sökvägen inte kan hittas. Tredje alternativet i Inställningar har ju just Sökväg till var du ska spara hämtade filer, och var du ska spara själva Torrentfilen, så se till så Bocken är ikryssad och en mapp finns definierad i bägge fälten. Se till så du har senaste versionen, 1.8.1. /Ku!K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts