Gå till innehåll

Fel i Internet Explorer 8:an!


Sunshine

Recommended Posts

God kväll! :rolleyes:

Nu har det visat sig , att i IE 8, så går det ej att ÄNDRA det inlägg man skrivit (tom ruta), samma i ALTERNATIV (helblank ruta)!

Däremot, så i FF går det hur bra som helst att redigera/ser då texterna i dessa rutor.

Frågan är, ska jag avinstalla IE 8 och installa denna på nytt igen?

MVH// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får exakt samma fel när jag använder IE8. Att installera om kommer inte att fixa någonting, felet ligger i att utvecklarna av IE <<<TEXT BORTTAGEN AV STENIS>>>inte följer standarder. Eftersom dom är i RC-stadiet kommer detta fel heller aldrig att lösas i denna version. (?)

Det kan låta som att jag är helt mot Microsoft, men jag bryr mig inte om vilket företag som gjort något, utan hur kvaliteten faktiskt är. I IE8 är kvaliteten så idiotiskt låg att jag aldrig kommer röra den läsaren. Ta en titt på channel9.msdn.com och lyssna på när utvecklarna berättar om IE8. Själv kör jag Opera men du kan köra Firefox om du vill, det är en bra läsare det med.

Redigerad av Stenis
Olämpligt innehåll
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får exakt samma fel när jag använder IE8. Att installera om kommer inte att fixa någonting, felet ligger i att utvecklarna av IE inte följer standarder. Eftersom dom är i RC-stadiet kommer detta fel heller aldrig att lösas i denna version. (?)

Det kan låta som att jag är helt mot Microsoft, men jag bryr mig inte om vilket företag som gjort något, utan hur kvaliteten faktiskt är. I IE8 är kvaliteten så idiotiskt låg att jag aldrig kommer röra den läsaren. Ta en titt på channel9.msdn.com och lyssna på när utvecklarna berättar om IE8. Själv kör jag Opera men du kan köra Firefox om du vill, det är en bra läsare det med.

Ok! Detta visades efter att jag updata Windows i början av denna vecka! Hade Du också fått detta då? Eller tidigare! -Jo, jag ser ju att nuvarande FF är betydligt bättre än för ett tag sedan, testade Opera igår, men är väl för fixerad på det man har.

Tackar för svaret....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...