ovan Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Hej Är dte någon som kan ge mej råd hur jag ska få bort följande felmeddelande (se bifogad fil) som dyker upp när jag scannar datorn på HP:s hemsida ( www.hp.com/go/ispe) Micke Quote
Guest al6 Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Kan inte läsa dokumentet då jag bara har Wordpad men skulle gissa på att om du använder en annan webbläsare så ska det funka. Quote
ovan Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Hej Det funkade med IE7 innan jag formaterade om och installerade XP-pro istället för Vista, jag har gjort en ny fil.. Micke Quote
Guest al6 Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Detta är ett programmeringsfel i defrag.js - var kommer den ifrån och vem har gjort den? HP? Sånna här meddelanden ska inte slutanvändare behöva tampas med, men om du verkligen vill få detta att fungera kan jag fixa till filen så den fungerar. Quote
ovan Posted February 18, 2009 Author Posted February 18, 2009 Hej Tack för erbjudandet men vi hoppar över det. Av vad jag förstår så "skapas" det en ny filnär man gör en skanning som jag ska kopiera över och trassla... Man kan ju misstänka att skanningsverktyget är utvcklat för Vista.... Ha en bra kväll micke Quote
Guest al6 Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 HejTack för erbjudandet men vi hoppar över det. Av vad jag förstår så "skapas" det en ny filnär man gör en skanning som jag ska kopiera över och trassla... Man kan ju misstänka att skanningsverktyget är utvcklat för Vista.... Ha en bra kväll micke Bra val och det stämmer nog ja; dock verkar det inte vara någon höjdre som gjort scriptet. Quote
Recommended Posts