__087 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 (edited) Hej. Jag skulle hjälpa mig flickvän här om dagen med hennes dator, hon höll på att skriva ett jätte långt skolarbete och då upptäckte vi att den inte rättstava automatist och om vi själva försökte starta stog det bara att den inte kan connecta servern. Måste man välja att installera Språkverktyget oxå eller?? Mvh // __087 Edited February 26, 2009 by Stenis Tråden flyttad till Microsoft Office (Word, Excel och Outlook med flera): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Är inte expert på word men jag tror att du måste installera språkverktyget för att rättstavningen ska funka. sen om du går in i inställningar(options) och går till proofing (Har mitt word på engelska) så finns det en ruta man ska bocka i som det står "kolla stavning samtidigt som du skriver" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Är inte expert på word men jag tror att du måste installera språkverktyget för att rättstavningen ska funka.sen om du går in i inställningar(options) och går till proofing (Har mitt word på engelska) så finns det en ruta man ska bocka i som det står "kolla stavning samtidigt som du skriver" aa ok, då behöver hon alltså språppaketet. Tack så mycke för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts