Evelina Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hej!! Jag har ett problem som visar sig när jag ska spara bilder från internet. Vista: jag tar upp en sida, ny flik, jag högerklickar på en bild och völjer spara bild som, jag sparar den i mappen >bilder >test1 >test2 Sen, tar jag upp en ny flik, jag högerklickar på en bild och völjer spara bild som, då kommer jag tillbaka till mappen >bilder vilket innebär att jag måste klicka mig vidare till mappen test, på XP; när man sparade en bild på en ny flik, så stod mappen kvar som man använde sist, man behövde inte klicka sig vidare till mappen för varje ny flik.. Går detta att fixa? //Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Du kan ju trycka på "nyligen besökta platser" i dialogen. Detta är annars snarare ett "fel" i Internet Explorer än i Vista / XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelina Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Du kan ju trycka på "nyligen besökta platser" i dialogen. Detta är annars snarare ett "fel" i Internet Explorer än i Vista / XP. ja, men meningen är ju inte att jag skall behöva trycka på något.. mappen som jag sparade i sist, är redan framme när jag trycker på spara som. Men går denna tråd att flytta då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts