Gå till innehåll

Mycket fungerar men...


Native22

Recommended Posts

Jag har avinstallerat en del program 3 spel bl.a ,men, å det är det jag tror är problemet.

Jag avinstallerade ettt program med namnet Gamedrive och då stog det att en del program kan sluta fungera...

Ja det blev ju så men jag tycker inte att det har något med fungerandet att göra.

Mitt nyaste Windows Live Messenger kan jag logga in på, men det lämnar på logga in, vilket det inte borde göra. T.o.m vissa saker på nätet har slutat fungera och allt känns åt skogen. Vill ha tillbaka alla funktioner.

Vill ni ha mer information så skriv!

VAD BORDE JAG GÖRA?

Borde tillägga att jag också avinstallerat Windows Service Pack 3 för att kunna spela Empire: Total War Demo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har avinstallerat en del program 3 spel bl.a ,men, å det är det jag tror är problemet.

Jag avinstallerade ettt program med namnet Gamedrive och då stog det att en del program kan sluta fungera...

Ja det blev ju så men jag tycker inte att det har något med fungerandet att göra.

Mitt nyaste Windows Live Messenger kan jag logga in på, men det lämnar på logga in, vilket det inte borde göra. T.o.m vissa saker på nätet har slutat fungera och allt känns åt skogen. Vill ha tillbaka alla funktioner.

Vill ni ha mer information så skriv!

VAD BORDE JAG GÖRA?

Borde tillägga att jag också avinstallerat Windows Service Pack 3 för att kunna spela Empire: Total War Demo

Ah inga svar har kommit men jag tror allte bra nu det VAR BARA EN UPPDATERING SOM PÅ NÅGOT SAKNADES MEN NU HAR JAG DEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...