Native22 Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Jag har avinstallerat en del program 3 spel bl.a ,men, å det är det jag tror är problemet. Jag avinstallerade ettt program med namnet Gamedrive och då stog det att en del program kan sluta fungera... Ja det blev ju så men jag tycker inte att det har något med fungerandet att göra. Mitt nyaste Windows Live Messenger kan jag logga in på, men det lämnar på logga in, vilket det inte borde göra. T.o.m vissa saker på nätet har slutat fungera och allt känns åt skogen. Vill ha tillbaka alla funktioner. Vill ni ha mer information så skriv! VAD BORDE JAG GÖRA? Borde tillägga att jag också avinstallerat Windows Service Pack 3 för att kunna spela Empire: Total War Demo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Native22 Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Jag har avinstallerat en del program 3 spel bl.a ,men, å det är det jag tror är problemet. Jag avinstallerade ettt program med namnet Gamedrive och då stog det att en del program kan sluta fungera... Ja det blev ju så men jag tycker inte att det har något med fungerandet att göra. Mitt nyaste Windows Live Messenger kan jag logga in på, men det lämnar på logga in, vilket det inte borde göra. T.o.m vissa saker på nätet har slutat fungera och allt känns åt skogen. Vill ha tillbaka alla funktioner. Vill ni ha mer information så skriv! VAD BORDE JAG GÖRA? Borde tillägga att jag också avinstallerat Windows Service Pack 3 för att kunna spela Empire: Total War Demo Ah inga svar har kommit men jag tror allte bra nu det VAR BARA EN UPPDATERING SOM PÅ NÅGOT SAKNADES MEN NU HAR JAG DEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts