lodde2 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 (edited) ********************************************* 2009-06-06: Tråden är låst då problemet är löst. Tycker du att den är felaktigt låst, var god kontakta Malou ********************************************* Skulle vilja ha lite hjälp med att reda ut vad detta är och hur man kan skrämma bort den, kom med en fil från en polare och jag han klicka på den men NOD32 avbröt det hela. Men jag får filen skickad till mig hur mycket som helst så jag har fått blockerat honom. Är det lätt eller sitter den hårt fast denna trojan ?? "IRC/SdBot trojan" Tack på förhand Lodde Edited June 6, 2009 by Malou Rubriken/Ämnet är förtydligad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hej lodde2 Du kan börja här http://www.alltomxp.se/forum/index.php?showtopic=6306 Lämna gärna mer exakt information, så blir det lättare att hjälpa dig. Fortsätt sedan här på din tråd. MVH Mickilina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts