Gå till innehåll

IE8 för Vista x64


LightningStrike

Recommended Posts

Jag hittade inte IE8 för Vista x64 när jag gick IE's hemsida... men valda jag United States så ploppade det upp fler alternativ av Windows.

Där fanns Vista x64 och när jag klickade på den så fick jag hem "IE8-WindowsVista-x64-SVE.exe". Varför visas inte Vista x64 när Sverige är valt i listan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv kan jag inte tanka hem nån :S väljer version som vanligt så kommer man ju till 4 bilder mer händer det inte.

står ju klicka här om den inte startar vilket man gör men då kommer man bara till välj version igen.

testat att avinstallera IE8 betan + adobe reader som några har nämnt men inget verkar funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför visas inte Vista x64 när Sverige är valt i listan?

Det gör det hos mig: Internet Explorer 8

Välj Sverige under "Step 1" så finns versionerna x32 och x64 för IE 8 till Vista, jag tog ner den och kör den nu.

Fyfan säger jag vad snabb IE 8 är, sidvisningarna går snabbt som sjutton (tycker den e snäppet snabbare än Firefox) och jag trodde inte mitt add-on "IE 7 Pro" skulle fungera i Internet Explorer 8 men det gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...