Sunshine Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 God afton. Har testat ett tag nu och det märks att Windows 7 + IE8 harmoniserar med varandra. Mitt lilla ICE-NET modem har en mycket bättre fart, både upp och nerladdningarna är ca: 25% bättre. Bara att starta W7 och stänga av, går dock snabbt. OpenOffice, CCleaner, PC-tools - Antivirus och brandvägg är dock så mycket snabbare också. Mera rapporter kommer nog att beskrivas vidare på ett och annat sätt i detta forum. Just nu, mycket nöjd. Mvh//sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Har inte du redan startat 2-3 andra trådar om samma ämne nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Har inte du redan startat 2-3 andra trådar om samma ämne nu? M-bee! Får väl Moderatorerna flytta till rätt plats då! Ex-cuse mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Mr.Sunshine bry dig inte om den kräsna posten. jag ska köpa windows 7 nä det kommer.. när jag använde Windows 7 Beta (7000) så var det mycket snabbare änn Vista.. men nu har jag XP på min laptop.. längtar tills Windows 7 kommer ut.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts