MrBigSpender Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hej, Jag har gjort en nyinstallation av Vista Ultimate - tyvärr har min gamla version som var en Vista Home lagrats undan i *.old mapp och tar idagsläget bara upp plats - jag har även två alternativ när jag startar datorn. Jag vill rensa bort den tidigare versionen helt! Hur gör jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hej,Jag har gjort en nyinstallation av Vista Ultimate - tyvärr har min gamla version som var en Vista Home lagrats undan i *.old mapp och tar idagsläget bara upp plats - jag har även två alternativ när jag startar datorn. Jag vill rensa bort den tidigare versionen helt! Hur gör jag? Start, skriv in msconfig i sökfältet & kör det. Välj sedan boot, ta bort din gamla boot på Home Premium & starta om datorn. Ta kontroll över old.mappen & radera den sedan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts