MrBigSpender Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Hej, Jag har en Vista Ultimate och funderar över en sak. Till Vista Ultimate medföljer en funktion som heter Windows DVD bränning. Vad anser ni om den funktionen? kan jag använda den till att bränna annat än filmer,musik och bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Bättre att skaffa något annat program, t.ex. CDBurnerXP, eller Ashampoo Burning Studio Free. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted April 14, 2009 Author Share Posted April 14, 2009 är det något av dessa program som kan mäta sig med Nero och på vilka områden är Nero bättre om så är fallet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 15, 2009 Share Posted April 15, 2009 Beror lite på vad du vill använda i nero, nero är ju inte gratis i mer än 30 dagar medans dessa program är gratis. Nero har lite mer program som medföjer fast om du bara vill bränna data, musik och filer så duger dessa program minst lika bra, dessutom är dom mycket mindre än nero. Nero väger trotts in på flera 100 mb medans cdburner xp på bara 3 mb. Men som sagt, det beror helt på vad du är ute efter... själv kör jag dburner xp och IMGburner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts