tormalm Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 (edited) Bara en funderin. Hur registreras vi användare egentligen: Om jag t.ex. bara besöker Pirate Bays hemsida för att kolla vad som finns är jag då enligt myndigheterna automatiskt en "nedladdare" eller...................... m.v.h. T.M. Edited April 24, 2009 by Malou Tråden flyttad till => Café Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Bara en funderin. Hur registreras vi användare egentligen:Om jag t.ex. bara besöker Pirate Bays hemsida för att kolla vad som finns är jag då enligt myndigheterna automatiskt en "nedladdare" eller...................... m.v.h. T.M. Nej! För övrigt så vet de inte om du varit där eller inte om inte din internet leverantör lämnar ut uppgifterna, och det gör de inte. Ingen har blivit fälld pga IPRED än. Den enda som skulle bli fälld, blev det inte pga att hans leverantör vägrade att lämna ut några uppgifter. Flera internetleverantörer har dessutom slutat med att spara uppgifterna, då blir IPRED (privatpolislagen) värdelös. Du kan lugnt besöka Piratebays sida. Passa på att ladda detta (lagligt och gratis) Unni Drougge - Boven i Mitt Drama Kallas Kärlek LJUDBOK TPB001 http://thepiratebay.org/torrent/4864619/Un..._LJUDBOK_TPB001 Du lär få full fart med 1.041 seedare. Författarinnan lade ut boken gratis till alla för att protestera mot IPRED. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 woow tack DimensionX.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 woow tack DimensionX.. Vill du ladda musik också? http://puppylinux.myfreeforum.org/about465.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts