wickedlester Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Har idag suttit o klurat på hur jag får fram dem där festliga gadgetsen som finns att ha på skrivbordet. Har använt W7 ett bra tag och är riktigt nöjd med det men vid första början klickade jag bort alla gadgetsfunktioner av nån anledning. Hur får jag tillbaks dem på skrivbordet? Tänker exempelvis på den intressanta vädergadgeten som skulle vara trevlig att ha på skrivbordet. /WL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Tryck på windowsflaggan, skriv "gadget". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wickedlester Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 Tryck på windowsflaggan, skriv "gadget". får bara upp en massa mappar med bilder i som tillhör olika gadgets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wickedlester Posted April 26, 2009 Author Share Posted April 26, 2009 får bara upp en massa mappar med bilder i som tillhör olika gadgets nevermind! hade råkat klickat ur gadgetfunktionen under Windows Features såg jag nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts