Gå till innehåll

Drivrutin till nVidia nForce 4 SLI Intel Edition sökes


DAson

Recommended Posts

Gäst fjamsetramsa

finns inte till sjuan så finns det till vista som du eventuellt får påtvinga datorn men funkar gör det garanterat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni vara snälla och ge mig länken dit eller något sånt. Fann på denna sida http://www.guru3d.com/ drivrutiner till nForce. Bl.a. 15.37 nforce win7 64bit international whql. fanns även till x86 med. Men dessa drivrutiner är inget för det jag sökte gällande en saknad drivrutin som jag beskriver i tråden SM Bus Controller.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst fjamsetramsa

sm bus controllern brukar ej bli installerad vid installation men drivrutinen finns i det sk drivrutinspaketet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ned drivrutiner men dessa var inga drivrutiner till moderkortet utom till övrig hårdvara i datorn! T.ex. till grafikkortet PhysX mjukvara drivrutiner till moderkortets IDE enheter och en sak till.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ned drivrutiner men dessa var inga drivrutiner till moderkortet utom till övrig hårdvara i datorn! T.ex. till grafikkortet PhysX mjukvara drivrutiner till moderkortets IDE enheter och en sak till.

//DAson

en sökning på "nforce 4 intel vista x64" gav detta som första resultat:

http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4iSL...ta64_15.01.html

det är ganska gamla drivrutiner men bättre än inga alls. det verkar inte ha släppts nyare från nvidia själva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack det funkade med dessa srivrutiner du länkade till och har sparat dessa på hårddisk så att jag alltid har dem till hands. SM Bus Controller problemet löst även denna gång!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...