anitaer Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 När jag försöker ta fram en hemsida t.ex scan.se så säger min dator att websidan inte kan visas, och då klickar jag på diagnostisera anslutningsproblem. När den har tänkt klart så stänger jag den rutan och då kommer den sökta websidan upp. Varför blir det så? Hoppas på svar anitaer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gren81 Posted June 12, 2009 Share Posted June 12, 2009 När jag försöker ta fram en hemsida t.ex scan.se så säger min dator att websidan inte kan visas, och då klickar jag på diagnostisera anslutningsproblem. När den har tänkt klart så stänger jag den rutan och då kommer den sökta websidan upp. Varför blir det så?Hoppas på svar anitaer Jag har liknande problem med ica.se .Dock så får jag enbart fram ; Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan. Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket. Försök igen. Jag kan inte ens diagnostisera och nå fram till sidan dock..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts