wickedlester Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Har nu enda sedan jag skaffade IE8 stört mig på att så fort som man högerklickar på någon favoriterna så läggs mappen "Fältet Favoriter" till bland favoriter!! Gaah ingen som vet hur man kan inaktivera lr bli av med skiten?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 När jag högerklickar på någon favorit så får jag upp en meny, dvs inget läggs till om jag inte väljer det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wickedlester Posted June 13, 2009 Author Share Posted June 13, 2009 När jag högerklickar på någon favorit så får jag upp en meny, dvs inget läggs till om jag inte väljer det. konstigt, när jag högerklickar får jag upp samma meny men mappen "Fältet Favoriter" läggs till automatiskt utan att jag har begärt det. Jag använder inte ens Fältet Favoriter under verktygsfält. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Jag använder inte ens Fältet Favoriter under verktygsfält. Samma här... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts