Gå till innehåll

Program SUPER (konverterare)


zen-TAO

Recommended Posts

Hej.

Stötte på följande gratis-program: http://www.erightsoft.com/SUPER.html och det låter nästan för bra för att vara sant. Enligt beskrivningen på sidan gör ju programmet i stort sett allt utom att "städa lägenheten..."

Jag har länge sökt efter ett program som (bland annat) på ett enkelt sätt kan "ta ut" ljudet från en live-konsert på dvd och sedan konvertera det till mp3-filer och det verkar som om Super kan klara detta.

Om någon av er har erfarenhet av det här programmet och kan dela med sig av dessa, vore jag tacksam.

Hälsningar

zen-tao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Stötte på följande gratis-program: http://www.erightsoft.com/SUPER.html och det låter nästan för bra för att vara sant. Enligt beskrivningen på sidan gör ju programmet i stort sett allt utom att "städa lägenheten..."

Jag har länge sökt efter ett program som (bland annat) på ett enkelt sätt kan "ta ut" ljudet från en live-konsert på dvd och sedan konvertera det till mp3-filer och det verkar som om Super kan klara detta.

Om någon av er har erfarenhet av det här programmet och kan dela med sig av dessa, vore jag tacksam.

Hälsningar

zen-tao

Gick in och läste...

Verkar nästan för bra för att vara sant. Är också väldigt intresserad om någon testat det här programmet.

Kan det verkligen konvertera mellan alla dessa format både bild, ljud och video så är det kanon. Hur är prestandan ni som prövat?

Särskilt nyfiken är jag hur lång tid det tar att "göra om" en dvd-skiva (avkodad och lagd på HD) till bra format (vet inte vilket som är bäst heller ;-)

Hoppas några här har prövat eller har andra tips.

Hälsn

Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...