MRA Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 data är ej tillgänglig åtkomst nekad detta får jag som svar och då är jag inloggad som administratör. hur gör jag för att komma in i mappen? just nu är det som en liten pil på mapp ikonen precis som man får när man gör en genväg. detta är i vista 64bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 du får gå in i mappen "AppData" . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 alla gråade mappar med en liten pil är bara hänvisningar för systemet. du får gå in i mappen "appdata" istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRA Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 alla gråade mappar med en liten pil är bara hänvisningar för systemet.du får gå in i mappen "appdata" istället. vart finns den då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Precis ovanför application data. kan vara så att du inte ser den om du har valt att skydda operativsystemets filer.. Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> "Dölj skyddade operativsystemsfiler (rekommenderas). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MRA Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Precis ovanför application data. kan vara så att du inte ser den om du har valt att skydda operativsystemets filer.. Verktyg -> Mappalternativ -> Visning -> "Dölj skyddade operativsystemsfiler (rekommenderas). tack hittade den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts