__087 Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Hej, tidigare idag när jag rensa datorn på skit ändrade jag bland "tjänster" så datorn skulle bli snabbare. Datorn blev mycket bättre men tyvärr la snabbknapparna på tangentbordet av Det är knappar som play/pause byta låt etc.. Jag har provat med en återställningspunkt vilket inte fungerade. Någon som kan hjälpa mig få igång detta igen? Tangentbordet är av modellen Logitech. Mvh // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjx Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Hej, tidigare idag när jag rensa datorn på skit ändrade jag bland "tjänster" så datorn skulle bli snabbare. Datorn blev mycket bättre men tyvärr la snabbknapparna på tangentbordet av Det är knappar som play/pause byta låt etc.. Jag har provat med en återställningspunkt vilket inte fungerade. Någon som kan hjälpa mig få igång detta igen? Tangentbordet är av modellen Logitech. Mvh // __087 Har du råkat stänga av HID Input Service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted July 11, 2009 Author Share Posted July 11, 2009 Har du råkat stänga av HID Input Service. ja, tack så mycket nu funkar de igen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjx Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 ja, tack så mycket nu funkar de igen :D Kul att det funkar igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted July 11, 2009 Author Share Posted July 11, 2009 Kul att det funkar igen. hehe aa, tack för hjälpen kjx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts