johneck Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 ]Hej Har nyss upptäckt en helmysko grej Jag har en dual-core processor, men går man in på aktivitetshanteraren/prestandafliken så visar den bara en processoraktivitet. Till saken hör att detta är ett nytt fenomen, såtillvida att det är först idag detta uppstått Någon som vet vad som hänt, kör jag bara på den ena av processorna, är det skadligt om det är så. Vore tacksam om någon har ett förslag. Bifogar en bild: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Windows Task Manager > View > CPU History > One Graph Per CPU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johneck Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Hej Nu hänger jag inte med riktigt Är det här någonstans: John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnRIz Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Aktivitetshanteraren > Fliken Prestanda > Visa > CPU-Historik > Ett Diagram per Processor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johneck Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Sorry jag hittade, så här ser det ut: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johneck Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Jag igen Hittade "felet" , hade varit inne på msconfig och vinglat lite med inställningar (jag vet, man ska inte vingla) Bifogar den rätta looken: Tackar iallafall för intresset. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts