Gå till innehåll

Dubbel omstart IIS windows 2003 server


jonas78

Recommended Posts

Har haft detta problem länge: Varför måste jag starta om IIS Services 2 ggr! Varje gång det hänt något allvarligt med en site och behöver starta om IIS tjänsten måste detta göras 2 ggr.... första gången man gör omstarts försöket hänger sig samtliga siter! Inte bara den enda man vill åtgärda .... sedan efter 2:a omstarts försöket fungerar allting igen som det skall ... Är det någon här som har upplevt problemet och vad har ni gjort åt det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, det verkar som jag är ensam om detta ... undrar hur jag kunde ställa till det så ?.... vad tycker ni är det bästa engelsk språkiga windows server forumet som finnes?

Har haft detta problem länge: Varför måste jag starta om IIS Services 2 ggr! Varje gång det hänt något allvarligt med en site och behöver starta om IIS tjänsten måste detta göras 2 ggr.... första gången man gör omstarts försöket hänger sig samtliga siter! Inte bara den enda man vill åtgärda .... sedan efter 2:a omstarts försöket fungerar allting igen som det skall ... Är det någon här som har upplevt problemet och vad har ni gjort åt det?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...