fakiren Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Vet inte hur jag får svensk text på min startsida i MSN. Har nyligen installerat vista. HJÄLP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Vad har du för startsida inställd nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fakiren Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 Vet inte hur jag får svensk text på min startsida i MSN. Har nyligen installerat vista. HJÄLP när jag öppnar på MSN sidan (startsidan) där jag väljer ex hotmail och msn kommer det upp som det verkar en amerikansk eller engelsk sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Kolla så att du har: http://se.msn.com/ inställd som startsida i din webbläsare. för IE: Verktyg -> Internetalternativ -> Startsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts