PCGuiden Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 När man sätter på datorn står det så här: du kan har råkat ut för programvaruförfalskning det gick inte att verifiera det här exemplaret av windows som ett äkta exemplar detta är en rc version.. skall det vara så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 (edited) Har du aktiverat med nyckeln du fick när du hämtade Windows 7 RC ? Edited August 13, 2009 by Lasseska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 När man sätter på datorn står det så här:du kan har råkat ut för programvaruförfalskning det gick inte att verifiera det här exemplaret av windows som ett äkta exemplar detta är en rc version.. skall det vara så? Eller kan det vara så att du inte har hämtat den hos Microsoft? Startar Windows efter detta meddelande och fungerar? Om du är osäker på var och hur du har fått fatt på RC:n och om du har aktiverat den med produktnyckel eller ej så har du fortfarande tid att hämta RC:n hos Microsoft och på en produktnyckel till RC. OCh som svar på din direkta fråga - nej, du skall naturligtvis inte få upp några felmeddelanden i samband med uppstarten. Och som LAssesska skriver pröva med att skriva i produktnyckeln och aktivera RC:n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 Har du aktiverat med nyckeln du fick när du hämtade Windows 7 RC ? japp Det är min stationära det är fel på min laptop fungerar det utmärkt på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 jappDet är min stationära det är fel på min laptop fungerar det utmärkt på prova med en annan nyckel då.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 prova med en annan nyckel då.. ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts