Gå till innehåll

Internet Explorer 64bits - Säkerhetsvarning


PCGuiden

Recommended Posts

Hej Jag kör IE 8 64bits versionen och när jag skall in på hemsidor med youtubefilmer på så blir det ett rött kryss där istället.. och så får jag upp detta (enligt bild) och klickar på installera men det löser inte felet... Utan samma sak kommer ut när jag stänger webbläsaren och startar om den.

Gäller bland annat denna sidan : http://yourpointofview.blogg.se/

Vad skall jag göra.

post-9713-1251566918_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen flash för 64 bitars IE, så lösningen är att köra 32bitars..

Issue

--------------------------------------------------------------------------------

Adobe Flash Player is not supported for playback in a 64-bit browser. However, you can run Flash Player in a 32-bit browser running on a 64-bit operating system.

Reason

--------------------------------------------------------------------------------

Adobe is working on Flash Player support for 64-bit platforms as part of our ongoing commitment to the cross-platform compatibility of Flash Player. We expect to provide native support for 64-bit platforms in an upcoming release of Flash Player following Flash Player 10.

Solution

--------------------------------------------------------------------------------

To use Flash Player to view Flash content on a 64-bit operating system, youmust run a 32-bit browser.

Källa: http://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...