alex_m Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 När jag klickar på en länk och den öppnas i ett nytt fönster så blir fönstret litet. Jag skulle vilja att alla nya fönster som man öppnar öppnas i maximerat läge. går detta att ordna? använder internet explorer 8 men vet inte var jag hittar inställningen för detta. MVH Alexander Quote
Sunshine Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 När jag klickar på en länk och den öppnas i ett nytt fönster så blir fönstret litet. Jag skulle vilja att alla nya fönster som man öppnar öppnas i maximerat läge. går detta att ordna? använder internet explorer 8 men vet inte var jag hittar inställningen för detta. MVH Alexander Titta på länken härnedan: http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=928335 Då skall det nog ordna till sig. Mvh// Sunshine Quote
alex_m Posted October 22, 2009 Author Posted October 22, 2009 Tack sunshine jag har provat detta och är med på att man kan välja att få det nya fönstret större genom att själv dra ut det till önskad storlek. Använder windows vista och då får ju de nya fönstren som inte är fullt maximerade "glasutförande". Går det verkligen inte att ställa in så att alla nya fönster alltid är fullt maximerade? /mvh alexander Quote
Sunshine Posted October 22, 2009 Posted October 22, 2009 Hej! När jag hade problem med att få små sidor öppnade, så klickade jag bara på maximera och därefter höll CTRL-knappen nere och klickade därefter på det vita krysset (stäng). Sedan var det inga problem, sidorna öppnades maximerat! Mvh// Sunshine Quote
Recommended Posts