buttreb Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Har installerat en skrivare HP Officejet Pro 8500 lokalt via USB på min HP med windows 7 på, funkar klockrent. Ansluter sedan skrivaren till en annan dator & delar ut skrivaren. Kör Add Printer på HP:n, går utmärkt, skrivaren syns snyggt o fint. När jag gör en testutskrift läggs den upp i skrivarkön men ingen utskrift kommer(inget felmeddelande), varför ? Utskrift från en annan dator med XP på går utmärkt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic64 Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Jag har installerat en HP Laserjet 1600 på min hem server burk och det funkar klockrent att skriva ut direkt från servern men när jag sitter på andra datorer i mitt hemnätverk så läggs dokumenteten i utskrifts kön och inget händer. När jag av en ofrivillig händelse var tvungen att starta om servern så skrevs alla dokument ut i kön. Någon som har en idé om vad som behöver göras..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Här är en lång diskussion om skrivardelning i Windows7/Vista/XP med ett antal svar. Där kanske ni kan hitta något. http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/GettingReadyforWindows7/thread/88b53ce6-b613-4e05-8da3-00e40c2d612b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts