MickeMus Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Undrar om någon här vet om det funkar att köra en ny vistainstallation med trådlöst tangentbord (usb)? Jag menar om tangentborde fungerar direkt i bios och vid intstallation, eller jag måste ha ett med sladd? Tacksam för svar/ Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 (edited) Undrar om någon här vet om det funkar att köra en ny vistainstallation med trådlöst tangentbord (usb)? Jag menar om tangentborde fungerar direkt i bios och vid intstallation, eller jag måste ha ett med sladd? Tacksam för svar/ Micke där finns troligen en inställning i bios för usb tangentbord så att det skall funka innan windows är startat,kolla så att det är aktiverat. eller kolla under uppstart (tex med en bootbar skiva där man skall trycka på valfri tangent för att den skall starta) tillägg du kan även testa starta datorn i felsäkertläge funkar det så bör det gå att använda även till att installera med mvh t Edited October 28, 2009 by ture Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts