Gå till innehåll

Urskogen!


Sunshine

Recommended Posts

Två män satt på krogen och hade skoj! Med tiden så blev en mer och mer dragen efter att ha intagit, kanske för mycket. Satt där och tittade på kompisen och fick fram, nu får du sluta drick, för du är alldeles suddig i ansiktet. :lol:

En till:

Vad sa Gorbatjov dagen efter Tjernobylkatastrofen?

- Igår ba tjoff!

En till, men jättefräck!

Det var en gång en alkis som var ganska trött så han bestämde sig för att gå och lägga sig på en parkbänk. Så kom det fram en bög och han tänkte att jag sätter på han och lägger en hundring i fickan. Sen när alkisen vakna så kände han att han hade lite ont i stjärten och kände i fickan han hade en hundring .Så gick han till bolaget och köpte Pripps blå för en hundring.

Sen när han hade druckit upp detta så var han fortfarande trött så han la sig på park bänken igen och somna. Då kom bögen fram igen och satte på han och stoppa en hundring i fickan sen så vakna alkisen igen och kände att han hade ännu ondare i stjärten. Han hade som vanligt en hundring i fickan. Han gick till systembolaget och köpte Pripps blå för en hundring som vanligt. Men han var fortfarande trött! Så han gick och la sig igen. Så kom bögen fram igen och satte på han igen och lämna en hundring i fickan så vakna alkisen igen och skrek för att det gjorde så ont men han hade fortfarande en hundring i fickan sen gick han till systembolaget igen dom på system bolaget va ju så vana att alkisen skulle köpa Pripps blå för en hundring)

- Jahapp,ska du köpa Pripps blå för en hundring?

- Nä jag får så jävla ont i röven av Pripps blå så jag tar Falcon

Redigerad av Sunshine
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...