Silenz Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 (edited) Om jag skriver ett email och klistrar in en länk och sen trycker enter brukar länken bli klickbar för dom jag skickar till förut. Nu blir den inte blå och klickbar varken före mig eller dom jag skickar till. Har Win 7 Premium 64 bit Nis 2010 och outlook 2003. Är det någon säkerhets grej eller någon som vet hur man löser det? Edited November 1, 2009 by Silenz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pricken Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Jag har exakt samma problem. Skulle också vilja veta hur detta fixas till. Har letat i hjälpen för Outlook 2003 men hittar inget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pricken Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Om jag skriver ett email och klistrar in en länk och sen trycker enter brukar länken bli klickbar för dom jag skickar till förut. Nu blir den inte blå och klickbar varken före mig eller dom jag skickar till. Har Win 7 Premium 64 bit Nis 2010 och outlook 2003. Är det någon säkerhets grej eller någon som vet hur man löser det? Jag hittade det! Starta Outlook 2003. Klicka på "Verktyg" i menyn högst upp. Välj "Alternativ" i rullgardinsmenyn. Klicka på fliken "E-postformat" i rutan som kommer upp. Bredvid texten "Skriv meddelanden i format:" står det förmodligen "HTML". Ändra till "Oformaterad text". Då blir det länkarna klickbara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts