Gå till innehåll

Drivrutiner för Catalyst Control Center för Grafikkort Ati Radeon X300/X550/X1050 Series fungerar inte


essa

Recommended Posts

Hej,

Vet någon varför drivrutiner för Catalyst Control Center för Grafikkort Ati Radeon X300/X550/X1050 Series fungerar inte?När jag installerar de så man kan inte öppna tex Catalyst Control Center,jag använder Windows 7 64-bit.

Tack,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har DU kollat att det blev på rätt ställe du tankade hem detta! Jag gjorde fel åxå, men tittade extra noga nästa gång och då gick det bra.

Jag har också kollat med hjälp av Lavalys EVEREST Ultimate Edition att hitta drivrutiner men samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej,det gör det inte.Jag vill fråga dig när man går till hemsidan http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx så finns det att välja mellan de här två ATI Radeon™ Video Card Drivers och Motherboard/Integrated Video Drivers.Vilken jag ska välja av de två?Jag valde det första.Är det fel?

Redigerad av essa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag glömde att skriva att jag valde alternativet Individual Catalyst Components för att det ska vara på svenska.Borde jag valt först alternativet Full Catalyst Software Suite (Recommended) och sen Individual Catalyst Components?

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej,det gör det inte.Jag vill fråga dig när man går till hemsidan http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx så finns det att välja mellan de här två ATI Radeon Video Card Drivers och Motherboard/Integrated Video Drivers.Vilken jag ska välja av de två?Jag valde det första.Är det fel?

Ja, checka att bara installera drivrutin till ditt kort, inte CCC utan bara drivisar. Fast på Svenska, om det finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...