Gå till innehåll

Logitech Usb headset


PCGuiden

Recommended Posts

Har jag ett och när jag hade Vista så fungerade det med skype, men nu när jag har W7 så kan jag inte ha det till Skype för det skrapar något förskräckligt... någon som kan fatta varför... Skulle vara trevligt att få det att fungera då jag skall använda det till veckan som kommer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag ett och när jag hade Vista så fungerade det med skype, men nu när jag har W7 så kan jag inte ha det till Skype för det skrapar något förskräckligt... någon som kan fatta varför... Skulle vara trevligt att få det att fungera då jag skall använda det till veckan som kommer

Antar at du kontrollerat dina ljudinställningar i SKYPE.

Jag kommer i håg att i samband med att RealTek High Definition uppdateringen kom, (för mig när jag hade Vista), fick jag ett skrapljud, när jag använde det för micken.

Har idag endast RealTek High Def. på högatalere, headset, och använder webbcam micken för att inte få igen skrapljudet, som jag upplevde i Vista, ställde in det likadant här i Windows 7, utan att kolla om det var annorlunda här.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...