PCGuiden Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Har jag ett och när jag hade Vista så fungerade det med skype, men nu när jag har W7 så kan jag inte ha det till Skype för det skrapar något förskräckligt... någon som kan fatta varför... Skulle vara trevligt att få det att fungera då jag skall använda det till veckan som kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 Har jag ett och när jag hade Vista så fungerade det med skype, men nu när jag har W7 så kan jag inte ha det till Skype för det skrapar något förskräckligt... någon som kan fatta varför... Skulle vara trevligt att få det att fungera då jag skall använda det till veckan som kommer Antar at du kontrollerat dina ljudinställningar i SKYPE. Jag kommer i håg att i samband med att RealTek High Definition uppdateringen kom, (för mig när jag hade Vista), fick jag ett skrapljud, när jag använde det för micken. Har idag endast RealTek High Def. på högatalere, headset, och använder webbcam micken för att inte få igen skrapljudet, som jag upplevde i Vista, ställde in det likadant här i Windows 7, utan att kolla om det var annorlunda här. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts