ludvig Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Fick i samband med att jag köpte ny dator en uppgradering till Windows 7. Installerade utan problem och allt fungerade OK men har nu fått meddelande om att jag har ett oäkta Windows 7. Har försökt att aktivera med produktnyckeln och även att ominstallera,men får samma meddelande. Misstänker att "någon" under julhelgen "lånat" min skiva och installerat på en annan dator. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Jag har originalskivan. Tacksam för hjhälp! //Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian_se Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Fick i samband med att jag köpte ny dator en uppgradering till Windows 7. Installerade utan problem och allt fungerade OK men har nu fått meddelande om att jag har ett oäkta Windows 7. Har försökt att aktivera med produktnyckeln och även att ominstallera,men får samma meddelande. Misstänker att "någon" under julhelgen "lånat" min skiva och installerat på en annan dator. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Jag har originalskivan. Tacksam för hjhälp! //Hans Om du har kvitto på licensen kan du begära from Microsoft att de ska ge dig nytt key och blockera den gamla Ring Microsoft snarast möjligt och anmäl händelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts