vajlent Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Någon mer än jag som har problem efter update med detta? Lade märkte till denna process igår och den får Firefox & även Minefield att krasha stup i kvarten... Vad är det för något för det första? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Vet inte men frugan säger att Firefox kraschar stup i kvarten eller nått.... Hon blir tokig, så jag skulle också vilja veta vad som är fel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Blir man klokare av detta? Kolla här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 (edited) Processen är för en "ny" funktion i senast nightly (om jag inte har fel) och är för att alla plugins nu körs av mozilla-runtime.exe istället för av den vanliga firefox.exe denna ska tydligen även hantera flerprocessor stöd. inaktiveras via: about:config, dom.ipc.plugins.enabled Edited February 4, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted February 4, 2010 Author Share Posted February 4, 2010 Processen är för en "ny" funktion i senast nightly (om jag inte har fel) och är för att alla plugins nu körs av mozilla-runtime.exe istället för av den vanliga firefox.exe denna ska tydligen även hantera flerprocessor stöd. inaktiveras via: about:config, dom.ipc.plugins.enabled Bara att sätta den till "false" då eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts