Gå till innehåll

win old


bobcat

Recommended Posts

Tyvärr Mats H så går det inte att få bort den , det står att jag måste ha admin.rättigheter fast jag är inloggad som admin på datorn.

Och Japanmannens tips, det fungerar inte heller?

Se efter i Aktivitetshanteraren att det inte finns några processer som du kan härleda till denna mapp, om det gör det, stäng av dem,

och prova igen med endera Japanmannens tips eller mitt.

Annars, markera mappen tryck "Alt" gå till Verktyg och Mappalternativ och Visning, klicka i "Visa dolda filer", tryck verkställ. Så att du har tillgång till alla filer i mappen.

Kontrollera även behörigheterna för mappen genom att högerklicka och sedan Egenskaper, kan ju vara "skyddad"! Ta bort skrivskydd osv.

Öppna win.old och prova att sedan ta bort filer en efter en inne mappen tills den blir tom,

och till sist win.old mappen.

Så länge som filerna hamnar i "Papperskorgen" kan du alltid återställa dem, om ngt problem skulle dyka upp.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så funkar inte något av det som ni rekommenderar har fortf. mappen kvar och så får det nog förbli, men tack ialla fall för tippsen./Bosse

Knepigt!

Om du startar i FelSäkert läge, och provar med endera förslag, är väl det enda jag kan komma på just nu!

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här finns ytterligare en guide, den liknar nog Japanmannens:

http://www.sevenforums.com/tutorials/19151-windows-old-folder-delete.html

( www.sevenforums.com/tutorials/19151-windows-old-folder-delete.html )

Finns en del andra intressanta länkar längst ner på sidan också!

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...