muzen Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Hej! Nu har jag fått problem med mitt Office 2007 igen, det hände efter att min dator låste sig igen. när jag startar en Office applikation får jag upp felmeddelandet : [Microsoft Office *program* har inte installerats för den aktuella användaren. Kör installationsprogrammet om du vill installera programmet] måste jag installera om programmet för att det ska fungera igen? hur gör jag med alla mina mail? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzen Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 ingen som har någon ide? provar att köra en reparation igen, fungerade inte sist. diagnostik verktyget hittade inget fel, känns som att det fattas någon behörighet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzen Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 ne som jag sa reparationen hjälpte inte, får fortfarande upp samma meddelande, provade med att köra felsäkert, men det hjälpte inte heller. det finns inga andra användare på datorn heller.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzen Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 Problemet löst. det var filen MSO.DLL som hade blivit skadad i kraschen, bytte ut den och det fungerade igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts