eeefan Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Hej varje gång jag startar min dator får jag upp att jag måste aktivera tjänsten Windows säkerhetscenter, ska inte det starta automatiskt ? eller har jag missat någon inställning. (det är inga problem att få i gång det) Men det är ett irriterande problem. Mvh Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Kolla via Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Tjänster om Security Center startas automatiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Kontrollpanelen hittar du under Startknappen. Välj visa Stora ikoner istället för Kategori. Administrationsverktyg ligger först i listan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eeefan Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Det stod som manuellt har ändrat det får se om det hjälper vid nästa om start. Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts