bobcat Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Program samt document and settings på min C:disk är låsta , hur gör jag för att låsa upp dessa mappar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Det finns redan ett antal trådar ang dessa "virituella mappar" i Windows 7. Document and settings är samma mapp som Användare Program(files), program är samma mapp som Program/Program(X86) Dem låsta är som sagt virituella och är endast hänvisningar till de verkliga mapparna, för att klara bakåtkompabilitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobcat Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 (edited) Det finns redan ett antal trådar ang dessa "virituella mappar" i Windows 7. Document and settings är samma mapp som Användare Program(files), program är samma mapp som Program/Program(X86) Dem låsta är som sagt virituella och är endast hänvisningar till de verkliga mapparna, för att klara bakåtkompabilitet. Ahaaa där ser man , det hade jag ingen aaaaning om , men tacka iallafall för svaret. LÖST: Edited June 29, 2010 by bobcat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts