muzen Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Hej, jag provade att ladda hem det nya VLC, men jag får bara felmeddelanden, i installationen står det att det inte går att installera vissa .dll filer vi program(86) mappen, men om man ignorerar det och installerar vidare sen försöker starta så hittar den såklart inte .dll filerna. jag har (win7 x64) är det bara för mig som det strular.. har provat med att uppgradera direkt från programmet och att ladda hem det separat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Hej, jag laddade hem, installerade och valde rensa cache, ett alternativ som kom upp under slutfasen av installationen. Har absolut inga som helst problem med att spela upp film och musik. Vilka dll filer saknar du? Vilket Windows har du, för installerat OEM, eller Retail? Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts